Tak. Wszystkie produkty marki BIONIGREE sprzedawane w niniejszym sklepie są oryginalne i wyprodukowane przez BIONIGREE Sp. z o.o.
Nie. Posiadanie konta uprawnia do otrzymywania indywidualnych i grupowych rabatów, dlatego jeżeli interesują Cię nasze produkty i planujesz ponawiać zamówienia, warto założyć konto – zwłaszcza, że jest bezpłatne.
Tak. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z numerem: 503-939-559.
Złożone zamówienie może edytować tylko konsultant z BOK sklepu pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze zrealizowane. Zmiany można dokonać poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy. Uprzednio należy przygotować numer zamówienia, którego dotyczą zmiany. Edytować można m.in.: adres wysyłki, zamówiony towar, numer telefonu i dane do faktury.
Tak, pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze zrealizowane. W tym celu należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo z BOK sklepu i podać numer zamówienia, które podlegać będzie anulacji.
BIONIGREE Sp. z o.o.,
ul Solna 4/2,
59-500 Złotoryja
Nazwa banku: BZWBK
Numer konta: 93 1090 2529 0000 0001 3185 4690
W tytule należy podawać numer zamówienia ze sklepu www.bionigree.pl oraz imię i nazwisko osoby kupującej.
Nie. Koszt wysyłki jest jeden, niezależnie od liczby zakupionych przedmiotów.
Tak. Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym złożeniu i opłaceniu zamówienia. Nie ma możliwośći płatności za zamówienie gotówką przy odbiorze. Odbioru można dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, w siedzibie BIONIGREE Sp. z o.o., ul Solna 4/2, 59-500 Złotoryja.
W celu sprawdzenia etapu realizacji zamówienia należy zalogować się na swoje konto i kliknąć przycisk “Historia i szczegóły zamówień”.
Tak. W celu wyboru takiej opcji należy skontaktować się uprzednio z BOK sklepu pod adresem kontakt@bionigree.pl, podając informację nt. zamawianej liczby danych produktów dostępnych w sklepie oraz adresie wysyłki. W informacji zwrotnej konsultant przekaże informację o możliwości realizacji danego zamówienia oraz o kosztach z nim związanych.